Какво се случи с Уитни Хюстън?


20 56.0

Като някой, който е израснал по времето, когато кариерата на Уитни Хюстън беше на върха си, да наблюдавам падението й, и наскоро ненавременната й смърт, беше трудно. Благословена с може би най-големият глас, някога чут в музикалната индустрия, и дарена с огнен характер, който да му приляга, Уитни бе архетипа на примадоната-суперзвезда. Нейната песен „I Will Always Love You“(„Винаги ще те обичам“) се превърна в настолна песен за начинаещите певци, с която те да демонстрират таланта си. Въпреки това, независимо кой правеше опит да изпее тази песен, всички получаваха един и същи коментар: „Добро, но не колкото Уитни“. Тя беше олицетворението на истински, даден от Бога талант.

За нещастие, животът на Уитни съвпадна твърде добре с поговорката: „Колкото по-високо летят, толкова по-силно падат“. Младото момиче, което било открито докато пяла в църковен хор и което се издигна до най-награждаваната жена в шоубизнеса за всички времена, накрая потъна в огнен ад от наркотици, насилие и травми. Когато научих за смъртта й, си спомних за едно нейно интервю, което ме обезпокои. Става въпрос за дългото интервю, което даде на Опра през 2009 г. и в което разказа за употребата на наркотици и бурната й връзка с Боби Браун. Думите й бяха обезпокоителни, но всъщност се впечатлих най-много от поведението й като цяло. Личността на примадона беше изчезнала. Огънят в очите й бе изгаснал. Тя просто не беше същия човек, който гледах през 90-те. Когато стана, за да изпълни новата си песен, ангелският глас, който очаквахме да чуем, не се появи. Изглеждаше сякаш душата й беше изсмукана от тялото.

Докато гледах дискусията й с Опра, не преставах да се питам: „Какво по дяволите се случи с Уитни?“ Някои хора веднага биха отговорили: „наркотици“. Но аз имах неприятното чувство, че не е само това.

Очите й издаваха дълбока психологическа и дори духовна травма. Марихуаната и кокаинът, двата наркотика, която тя призна, че е употребявала, не причиняват това. Дори ако се е била друсала с крек или какъвто и да е друг наркотик, имаше нещо друго в очите й и аз почувствах, че Уитни не казва истината за падението си. Запитах се: „Нейното съзнание под контрол ли е? Имало ли е окултен ритуал, черна магия или явна и буквална търговия с душата й? Изтече ли „договорът“ й с някакви невидими сили? Беше ли Боби Браун нейния хендлър?“ Следната част от интервюто на Опра ми направи впечатление и, когато научих за смъртта на Уитни, това автоматично изскочи в съзнанието ми:

Опра: Смяташе ли, че нещо ще се случи през тези луди, изпълнени с наркотици дни, през които си седяла в продължение на часове и дни?

Уитни: Това бяха моментите, когато той (Боби Браун) трошеше неща, чупеше предмети вкъщи. Стъкло. Имахме голям, огромен портрет на мен, него и детето ми. Той изряза главата ми от картината. Такива неща. И си помислих: „Това е наистина странно“. Затова реших, че изрязването на главата ми от картина е твърде много за мен. Това беше един от знаците. Имаше и други, като например това, че той започна да рисува очи в спалнята ми. Просто очи. Зли очи, които гледаха от всяка точка на стаята.

Опра: Започнал е да рисува по стените?

Уитни: Да. Килимите. Стените. Вратите на килерите. Ако отворех врата, там имаше една рисунка. Когато я затворех, се появяваше друга, и очи, и лица. Беше много странно…

Опра: Какво направи ти с всичко това?

Уитни: Гледах как се случва, мислех си: „Господи, какво наистина става тук?“

Започнах да се страхувам, защото усещах, че нещо ще експлодира, нещо ще се предаде.

Марихуаната и кокаинът могат да накарат хората да правят луди неща, но подобен тип поведение издаваше нещо много по-дълбоко. Изрязването на глава и „зли очи“ са две от маниите на жертви на контрол на съзнанието. Очевидно на Уитни Хюстън се е случило нещо ужасно в годините след нейния успех. Но какво? Каква е била ролята на Боби Браун? Трудно е да се каже. В същото интервю с Опра, Уитни описа опитите на майка й да я спаси:

Уитни: Тя каза: „Не си струва.“ Каза: „Ако мръднеш, Боби, (шерифът) ще те повали. Не помръдвай.“ И той стоеше там, сякаш се уплаши.

И тя каза: „Да тръгваме. Да го направим. Няма да те изгубя заради света. Няма да те изгубя заради Сатаната. Няма да направя това. Искам си дъщерята. Искам да се върнеш. Искам да видя блясъка в очите ти. Светлината в очите ти. Искам да видя детето, което отгледах. А ти не си отгледана по този начин. И няма да го приема. Затова направи избор, и го направи днес тук, защото имам съдебна заповед, в която пише, че трябва да тръгнеш.“…

Сега, в денят преди „най-голямата нощ за музиката“, Уитни беше открита мъртва при странни обстоятелства (видимо удавена във ваната си) на 48 години. Както обикновено, наркотиците бяха споменати почти автоматично като една от причините за смъртта й. Въпреки това, както стана с Майкъл Джексън, Ейми Уайнхаус и толкова много други, разследването вероятно ще бъде дълъг и разтеглен във времето процес, пълен с неясни твърдения и много противоречия. Вече се появиха информации, че Уитни се е държала неадекватно в часовете преди смъртта си:

Най-напред тя посети Бренди, Моника и Клайв Дейвис по време на репетициите за партито на важните личности, което се провежда преди връчването на наградите Грами. Там репортер на Los Angeles Times я описа като воняща на алкохол, „видимо подпухнала“ и „разчорлена, с неподхождащи си дрехи и коса, от която капеше или пот, или вода“. Според вестника, когато Хюстън не правила гримаси и бурни жестове към Бренди и Моника – които репетирали комедийно представление, както и дует – тя подскачала из фоайето или пък се „лутала безцелно“ из околностите на хотел Бевърли Хилс. Появиха се дори информации, че гости на хотела са викали охраната, за да разкажат как певицата ходила на ръце в близост до басейна на хотела.

Четвъртъкът на Хюстън бил на път да стане по-зле… много по-зле. Същата вечер тя присъствала на парти, водено от Кели Прайс, в нощния клуб „Tru“ в Холивуд. Когато си тръгнала, видимо пияна, фотографи заснели близки кадри на краката й, на които изглеждало, че има кървави следи, както и драскотини по китките й.“ – Yahoo! News

Въпреки смъртта й на четвъртия етаж на хотел Бевърли Хилтън, традиционното шоу преди церемонията по връчването на наградите Грами се проведе на същото място в целия си блясък и великолепие… докато тялото й още било там. Както се казва в шоубизнеса: „шоуто трябва да продължи“. Шоуто наистина ще продължи, а аз съм резервиран относно това какво признание ще й отдаде музикалната индустрия. Ако Майкъл Джексън и Ейми Уайнхаус са някаква индикация, то тези, на които се отнема благоволението на бранша, не получават подходящо признание…, а вместо това – празненство по случай жертвоприношението им.

Беше ли смъртта на Уитни жертвоприношение или просто резултат на години на злоупотреби? Същият въпрос се отнася за безброй артисти, починали наскоро при странни обстоятелства.

Уитни Хюстън и мега-ритуала на наградите Грами за 2012 г.

 

 

Наградите „Грами“ през 2012 г. се проведоха при ужасяващи обстоятелства: навечерието на внезапната и мистериозна смърт на Уитни Хюстън. Шоуто се състоя въпреки всичко…, но не и без множество странни символи и събития, които направиха едно нещо кристално ясно: определено съществува Тъмна страна в развлекателния бизнес. Ще разгледаме фактите около смъртта на Уитни Хюстън, символичните елементи на наградите „Грами“ за 2012 г. (включително ритуалната изява на Ники Минаж) и ще видим как церемонията се превърна в поредния мега-ритуал.

Чувствах че, през 2012 г. окултното в развлекателния бизнес ще се издигне на високо ниво. Оказах се прав: в рамките на една седмица, най-важните събития в спорта (Superbowl) и музиката (наградите„Грами“) бяха пропити с ритуални елементи, гледани от милиони зрители. Докато шоуто на полувремето на Superbowl продължи само 13 минути, ритуалът, обкръжил наградите „Грами“, продължи с дни и резултатите от него все още се изясняват, тъй като в медиите продължават да се появяват странни факти и разкази относно Уитни Хюстън.

Тази статия ще засегне няколко факта и събития, които се случиха преди, по време и след наградите „Грами“ и които имат символично значение. Въпреки че някои от споменатите тук факти могат да бъдат отдадени на съвпадения или лоши моменти, те все пак се събират в една голяма, класическа сихроничност. С други думи, привидните съвпадения понякога разкриват скрит модел в събитията.

Карл Юнг описва синхроничността като „преживяването на две или повече събития, които привидно не са причинно свързани или не е вероятно да се случат заедно и които се случват заедно по начин, който има значение. Синхронничните събития разкриват скрит модел, концептуална рамка, която обгръща, но същевременно е и по-голяма от всяка от системите, които участват в синхроничността. Едновременни събития, които първоначално изглеждат като съвпадение, но впоследствие се оказва, че са причинно свързани, се наричат неслучайни.

Разглеждайки фактите и случките около смъртта на Уитни Хюстън заедно със символичните елементи на наградите „Грами“ през 2012 г., цялото „събитие“ започва да прилича на завършен окултен ритуал с кърваво жертвоприношение, празненство и дори „прераждане“. Някои от описаните тук неща са били планирани предварително, докато някои други вероятно са просто странни съвпадения. Въпреки това непреодолимата и почти осезаема енергия, излъчвана от наградите „Грами“ за 2012 г. определено накара някои неща да се подредят в сихроничност. Нека разгледаме най-важните събития, които се случиха през този съдбовен уикенд.

Странни факти около смъртта на Уитни Хюстън

56

Ако сте чели други статии от този сайт, вероятно сте забелязали, че всичко около смъртта на Уитни Хюстън удивително наподобява някои други „жертвоприношения“ на знаменитости. Разкази за странни събития преди смъртта, странно поведение на властите при откриване на смъртта, противоречащи си доклади, неяснота около причината за смъртта и, за капак, обезпокояваща реакция от страна на музикалната индустрия в лицето на церемонията по връчване на наградите „Грами“. Случаят с певицата следва същия модел, както при смъртта на други знаменитости, приписвани на наркотиците, въпреки множеството противоречащи си доклади. Както и при другите знаменитости, медиите почти веднага започнаха кампания, описваща Уитни като безнадеждно пристрастена към наркотиците. Може би е била пристрастена, но това вероятно е само върха на айсберга… симптом на истинската болест, която уби Уитни: музикалният бизнес.

Странни събития

Както при Майкъл Джексън, Ейми Уайнхаус, Хийт Леджър, Бритни Мърфи и много други, странни събития се случиха преди и след смъртта на Уитни Хюстън. След като чуе всички тези разкази, човек не може да не се замисли дали смъртта на Уитни е наистина случайност или е преднамерено жертвоприношение, планирано от „невидими сили“. Докато повечето медии се стараят да набият в главите на хората, че: „Уитни Хюстън = наркотици“, някои източници разкриват детайли, които могат да насочат мисълта в други посоки. Ето разказа на Роджър Фрийдман за това, което се случи в хотел Бевърли Хилтън на 11 февруари:

Смъртта на Уитни – случи ли се по-рано?

 

Смъртта на Уитни Хюстън доведе до една дълга нощ в хотел Бевърли Хилтън. Докато празничното празненство на Клайв Дейвис продължаваше в балната зала на хотела – в момента, в който бе оповестена новината, там вече имаше 800 гости – Уитни остана в едно и също положение, така да се каже, в апартамента си на четвъртия етаж. Тя бе преместена само няколко минути преди партито да приключи – малко след полунощ. Стояла е в апартамента така, както е открита във ваната си. Но в апартамента е имало много хора, когато това се е случило в 3:50 следобед, включително дъщеря й Боби Кристина, брат й Гари, снаха й Пат Хюстън и един друг играч в тази история – приятел от нощния живот, който я развеждал из града през последните няколко дни, докато тя е била заснемана от фотографи под принуда.

Това, което не знаете е, че около 11 вечерта била повикана спешна медицинска помощ на четвъртия етаж. Охраната и полицията тичали нагоре. През задния вход била докарана медицинска количка с усмирителни колани. Боби Кристина „изпаднала в шок“ – е, тя е прекарала часове в близост до мъртвото тяло на майка си. Разбираемо е. Медицинският екип сметнал, че ще се наложи да я откарат в болница. Но нещата се успокоили. Въпреки това, за десет минути охраната опразни цялото фоайе на хотела, докато концертът продължаваше в балната зала. Бях там в този момент и това беше една от най-странните сцени, на които съм присъствал.

Ето и мистериозната история за теч, който се появил предишната вечер от апартаментите на Уитни и нейното обкръжение. Човек в апартамента на третия етаж, точно под апартамента на Хюстън, изведнъж забелязал силен теч в банята си около 2:30 през нощта. Не било просто прокапване. Човекът извикал охраната на хотела, след което се качил на четвъртия етаж, за да види какво се случва. Той ми се кълне, че именно ваната на Уитни преливала. Също така казва, че видял счупен плосък телевизор – екранът бил на парчета. Моите източници в хотела твърдят, че теч е имало, но той не е бил от стаята на Уитни. „Те (нейната група) имат много апартаменти там горе“, казва източника от хотела. Но този човек твърди, че му е казано, че това е стаята на Уитни Хюстън. Ясно е, че е от стаята на някой от нейното обкръжение.

Има много загадки. Нито една от тях не е описана или разкрита от TMZ или някой от другите таблоиди, които обичат да вадят кирливи ризи. Познавам човека, който извадил Уитни от ваната и се опитал да й окаже първа помощ. Той ми каза: „Тя вече беше мъртва. Нямаше какво да направя.“

Още относно смъртта на Уитни и партито за наградите „Грами“ следва по-долу. И, повярвайте ми, драги читатели, не ми е лесно. Познавах Уитни Хюстън и семейството й от повече от 25 години. Тя беше красиво момиче с голямо сърце. Беше пълна с оптимизъм. Майка й е един прекрасен човек. Хората, които работеха с нея и за нея, й бяха предани. Когато шокът премине в гняв, ще се появят доста обвинения. Но, в крайна сметка, Уитни управляваше своя собствен свят.“ – Източник – Forbes

Не съм криминален следовател и не мога да разкрия всички мистерии около смъртта на Уитни, но фактът, че тялото й е стояло там с часове, докато малко по-долу е имало бляскаво парти преди наградите „Грами“, е малко смущаващ. Защо просто не са го отменили? Не е ли присъствието на мъртвото тяло на легендарна певица в същата сграда достатъчна причина партито да бъде отменено? Провело ли се е някакво извратено празненство точно под тялото на Хюстън?

В друга статия, Роджър Фрийдман отбелязва присъствието на загадъчен „вътрешен човек от Холивуд“, който се навъртал около Уитни Хюстън и който бил близо и до Майкъл Джексън през „трудните му периоди“. Кой е този човек?

Мистериозният приятел на Уитни Хюстън бил дружка и на Майкъл Джексън

 

Ето един човек в историята около Уитни Хюстън, чието име не сте чували и който остава загадка: холандец от Амстердам на име Рафълс ван Ексел. Известен е – в съдебните архиви – и като Рафълс Досън и Рафълс Бенсън. Бил е на четвъртия етаж на хотел Бевърли Хилтън в един от апартаментите на групата на Хюстън, когато певицата починала. Появил се долу във фоайето малко след това, носейки големи слънчеви очила и плачейки.

Както обичайно, тя си водела цял антураж, включващ Куинтън Арон, актьорът, който изигра футболиста в „The Blind Side“. Рафълс, в една от многото си публикации в Newswire, наскоро обяви, че продуцира филми с Арън. Това е само едно от многото начинания, които той често обявява. За човек, който видимо няма доход, той се появява доста често в Newswire и YouTube. Във видеосайта можете да намерите негови интервюта с приятели на Майкъл Джексън. Предполага се, че той продава истории на таблоидите. В профила си в Twitter често споменава имена на репортери от такива издания като например това на Кевин Фрейжър от „The Insider“.

Въпреки шока от смъртта на Уитни, Рафълс все пак посети партито на Клайв Дейвис. Бе облечен формално, носеше поканата на Уитни в ръка и искаше да седне на масата й. В балната зала го успокоиха знаменитостите, на които той разказа историята си: „Аз открих Уитни“. Гейл Кинг го прегърна. Куинси Джоунс внимателно изслуша историята му. Човек от охраната ми каза по-късно: „Тойбеше горе.“ Той се движеше с Хюстън цялата седмица преди смъртта й. Във вторник, когато тя излезе от нощен клуб разчорлена, Рафълс се появи на снимка в TMZ, изглеждащ като елен, осветен от фаровете на кола. Стоеше зад нея в син костюм. В Twitter той написа: „ПРЕСТАНЕТЕ да четете тъпите блогове. Уитни си изкара страхотно и изглеждаше прекрасно. Нямаше нищо лошо, само дето беше АДСКИ горещо в този клуб.“

Но кой е Рафълс ван Ексел? Той е една от загадките на Холивуд. За пръв път се запознах с него през 2005 г., когато се навърташе около семейството на Майкъл Джексън по време на делото за сексуално насилие над деца. След като Майкъл замина за чужбина, Рафълс често бе засичан с бащата на певеца, Джоузеф Джексън. Той се показва като „вътрешен човек“, когато има скандал. Никой не го познава наистина, но той е винаги там, където са знаменитостите и екшъна. В интернет, той твърди, че притежава немалък брой компании, включително Raffles Entertainment. Също така е бил съден няколко пъти, веднъж от партньор в нещо, наречено Max Records, Inc., и веднъж от частна авиокомпания в Лос Анджелис. Говорих с авиокомпанията и те заявиха, че не могат да коментират, тъй като делото все още продължава. В Twitter той твърди, че е мениджър на „моето момиче“ Чака Кан. В интернет има множество снимки на Рафълс със знаменитости. Можете да го видите с всеки, от Майкъл Джексън до Сандра Бълок.

Не е учудващо, че Рафълс се появи в историята около Уитни Хюстън. Миналият октомври той, Уитни и още няколко души отидоха до Северна Каролина със снахата на Уитни, Патриша Хюстън, за нещо, наречено Teen Summit. Събитието бе обявено като част от Фондация Патриша Хюстън – организация, която няма официална регистрация. Пат Хюстън, омъжена за брата на певицата, Гари, е мениджър на Уитни от години (личната фондация на Уитни за деца престана да функционира преди години). Също така притежава магазин за стоки на консигнация в Северна Каролина и компания за производство на свещи, наречена Marion P. Candlees, заедно с Уитни.

Оглеждайте се за Рафълс на погребението на Уитни утре. Преди той носеше жълто яке, цялото на черни въпросителни знаци – като човекът-загадка. В събота, докато вкарваше различни гости на партито на Клайв Дейвис, носеше смокинг стил „Майкъл Джексън“. Към момента живее в западен Холивуд, но официалното му местожителство – и мястото, където го съдят – е Чикаго. Не отговори на безброй e-mail-и и телефонни съобщения.“ – Източник – Forbes

Беше ли този мъж средство в жертвоприношението на Уитни? Беше ли Уитни низвергната от елита на музикалната индустрия? Започна ли тя да става трудна за манипулиране? Беше ли пожертвана, за да бъде представен нейния наследник? Трудно е да се каже, но изглежда Уитни е имала предчувствие за смъртта си. Някои разкази я описват като „вманиачена“ и развълнувана, докато други твърдят, че Уитни чувствала, че дните й са преброени. Малко преди смъртта си, Уитни била видяна да подава на певицата Бренди съобщение, чието съдържание остава загадка.

Какво пише в тайната бележка на Уитни до Бренди?

 

Певицата Бренди притежава едно от последните съобщения, давани от Уитни Хюстън – но не казва на никого какво пише в него.

На 9 февруари в Лос Анджелис, Хюстън се доближи до по-младата си колежка, докато тя и друга певица, Моника, заедно с учителя си Клайв Дейвис, даваха интервю за телевизия „Е!“.

В публикация на RyanSeacrest.com се твърди, че Хюстън се „натресла“ на интервюто, както и че: „Уитни изглеждаше малко вманиачена, докато разказваше на Моника как плувала два часа на ден и скришом подаде бележка на Бренди, преди да прегърне Дейвис.“

Когато по-късно от „Е!“ попитаха Бренди директно какво пише в бележката, тя отговори: „Просто няма да кажа и ще го запазя за себе си по мои лични причини.“

Заяви също, че: „Уитни означаваше всичко за мен… Тя е причината аз да пея.“

Бренди и Хюстън участваха в пресъздаването на „Пепеляшка“ на Роджърс и Хамерщайн от 1997 г. Бренди е и по-голямата сестра на певеца Рей Джей, за който се твърди, че няколко пъти се е събирал и разделял с Хюстън през последните две години от живота й. Рей Джей стана известен през 2003 г., когато секс-запис с него и Ким Кардашиян се появи в публичното пространство.

„Е!“ притежава видеоклип, на който е заснето как Хюстън подава бележката на Бренди, както и коментарите на Бренди относно нежеланието й да разкрие съдържанието на съобщението.“ – Източник– MSNBC

 

11

Когато става въпрос за окултни ритуали, номерологията е от основно значение. В случая с Уитни Хюстън, числото 11 определено е фактор. В елитните окултни кръгове, числото 11 е „главно число“ (не може да бъде редуцирано) и тъй като е по-голямо от числото 10 (числото на съвършенството), обикновено се асоциира с лоши знамения и черна магия. Кабалистите свързват числото 11 с престъпления, въстания, война, грях, магия и мъчения.

Поради тази причина, окултният елит често свързва мега-ритуали, включващи жертвоприношения, с числото 11. Кой беше огромния мега-ритуал на съвремието? 11 септември и кулите-близнаци. В колко часа точно си „спомняме“ за войниците от Първата световна война, дали живота си за техните управници? В единадесетия час на единадесетия ден на единадесетия месец – Денят на ветераните, известен и като „Remembrance Day“.

Поглеждайки отвъд датата на смъртта й, се появява друга връзка между Уитни, смъртта й, Лейди Гага и предишна церемония по връчване на наградите „Грами“. Както някои знаят, Лейди Гага е тясно свързана с модния дизайнер Александър Маккуин, в чиято работа се наблюдават символи, свързвани с окултното и с контрола на съзнанието. Маккуин почина на 11 февруари 2010 г.

По време на церемонията по връчване на наградите „Грами“ през 2011 г., Гага каза следното за нейната песен „Born This Way“:

Трябва да благодаря на Уитни Хюстън. Исках да й благодаря, защото когато написах „Born ThisWay“, си представях, че тя пее тази песен – защото не се чувствах достатъчно сигурна в себе си, за да си представя, че съм суперзвезда. Затова, Уитни, си представях, че ти пееш „Born This Way“, докато я създавах.

Премиерата на „Born This Way“ беше на 11 февруари 2011 г. Точно една година по-късно, Уитни Хюстън умря на 11 февруари 2012 г. (напомням още, че февруари е втория месец, който може да бъде изписан като „II“, което отново резонира с 11, както съм описал на много места из сайта, което отново ни насочва към най-ритуалната и програмираща комбинация на планетата – 11:11. – бел. Н.). Знаеше ли Гага (или нейните хендлъри) нещо, което ние не знаехме? Нейният тоалет ясно показва, че е мислела за смърт.

57

Артистите обикновено избират тоалетите си за церемонии по връчване на награди доста отрано. Явно, в мислите на Гага (или на хендлъра й) е присъствала смъртта.

Друг малък факт – номерът на стаята на Уитни беше 434 – което в кабалистичната нумерология се равнява на 11 (4 + 3 + 4).

Изявления на ветерани от музикалната индустрия

Кой по-добре би могъл да предостави вътрешна информация относно Уитни, освен артистите, работили в музикалната индустрия от години? Очевидно те не знаят цялата истина и може би просто се опитват да придадат някакъв смисъл на нещата, както всички останали, но за сметка на това са вътре в нещата и имат опит с механизмите на музикалната индустрия.

По време на интервю за Good Morning America, гигантът в индустрията Селин Дион директно обвини „лошото влияние“ на шоубизнеса за смъртта на Уитни. Тя дори каза, че „ние трябва да се плашим“ от шоубизнеса.

Изключително неприятно е, че наркотици, лоши хора или влияния взеха превес над нея. Превес над мечтите й. Над любовта й и отговорностите й като майка. Когато човек се замисли за Елвис Пресли, Мерилин Монро, Майкъл Джексън и Ейми Уайнхаус, защо хора като тях попадат под влияние на наркотиците. Заради стреса и лошите влияния? Какво става, когато имаш всичко? Имаш отговорности като майка и изведнъж нещо се случва, което разрушава всичко. Затова не ходя по партита и събирания. Затова не съм част от шоубизнеса. Ние трябва да се плашим. Винаги съм казвала, че човек трябва да се забавлява и да прави музика и никога да не бъде част от шоубизнеса, защото никой не иска да изпита това, което той причинява. Трябва да си свършиш работата и да се махаш оттам.“ –Източник – Vancouver Sun

Това, че Селин Дион избягва шоубизнеса, ли е причината нейното име да се свързва със сравнително малко скандали?

Друга легендарна дива, Чака Кан, беше още по-пряма, когато обясняваше истинската причина за смъртта на Уитни. По време на интервю в Пиърс Морган, тя заяви:

Смятам че всички ние сме артисти, тъй като сме изключително чувствителни хора, и тази машина около нас, тази т.нар. „музикална индустрия“, е такова демонично нещо. Тя жертва живота и душите на хората за едно мигване на окото… Един мениджър веднъж ми каза: „Знаеш, че струваш повече пари мъртва, отколкото жива.“

Имам предвид, плакала съм за нея много пъти през годините, толкова много пъти. В известен смисъл съм я оплакала, защото усещах, че нещо ще се случи, защото тя беше толкова близо до нещата.“ –Източник – Eonline

Преувеличи ли Чака Кан, когато използва термините „демоничен“ и „жертва“, описвайки музикалната индустрия? Съдейки по символизма по време на наградите „Грами“, тя вероятно е напълно права.

Мега-ритуала на наградите „Грами“ през 2012 г.

Церемонията по връчване на наградите „Грами“ широко се оповестява като „най-значимата нощ за музиката“ и тъй като музикалната индустрия се управлява от окултен елит, „най-значимата нощ за музиката“ отразява мисленето на този елит. Поради смъртта на Уитни Хюстън, около изданието на наградите „Грами“ за 2012 г. витаеше странно чувство, което бе почти осезаемо през телевизионния екран. Преднамерено или не, смъртта на Уитни беше свързана с церемонията и символизма, който се излъчваше от нея.

Церемонията започна по много странен начин, особено в контекста на смъртта на Уитни. Брус Спрингстийн изкрещя към тълпата: „Живи ли сте там?“, след което изпя песента „We Take Care of OurOwn („Грижим се за нашите“) – мантра, която се повтаряше през вечерта. Е, аз знам кой определеноне е жив там – същият човек, който беше в мислите на всички, когато започна шоуто. И, също така, пред последните години от живота й, за певицата не се грижеха много добре. Всъщност, както казах в статията (по-горе) „Какво се случи с Уитни Хюстън“, смятам, че й се беше случило нещо ужасно, отиващо много по-далеч от употребата на наркотици. Умът, психиката и дори душата й бяха разстроени. Жертва на контрол над съзнанието или обект на тъмни ритуали? Трудно е да се каже. Но, докато Спрингстийн напяваше „We Take Care of Our Own“ така, сякаш това е химна на индустрията, не можех да спра да мисля, че Уитни вероятно не е от „нашите“. Нейната „одобрена от индустрията“ заместничка, обаче, е от „нашите“.

Да излезе старото, да влезе новото?

58

Важната акула в индустрията Клайв Дейвис с Уитни Хюстън и Дженифър Хъдсън

Ден преди смъртта на Уитни, Клайв Дейвис каза на Пиърс Морган, че Дженифър Хъдсън е „следващата Уитни“. Докато Уитни биваше принизена до статуса на нещо отминало и постоянно унижавана от истории в таблоидите, на Хъдсън се предричаше да се превърне в следващата примадона на индустрията. След като беше открита в едно от изданията на American Idol, кариерата на младата певица се изкачи стремително нагоре… веднага след жестоките убийства на майка й и брат й през 2008 г. Първата й поява пред публика след травмиращото събитие беше по време на Superbowl XLIII, където изпя „Star-Spangled Banner“.

Кой мислите бе избран да отдаде почит на мъртвата певица по време на церемонията през 2012 г., изпявайки най-големият й хит „Will Always Love You“?

59

Докато отдаваше почит на Хюстън, Хъдсън буквално беше „в светлината на прожекторите“, докато снимка на Хюстън се носеше над нея

Друг артист от калибъра на Уитни се появи триумфално, изживявайки едва ли не прераждане след период на затишие: Адел. Въпреки това, символичната церемония по връчване на наградите „Грами“ през 2012 г. нямаше да бъде завършена без истински ритуал, засягащ духовния свят. Ники Минаж се погрижи за това.

Черната литургия

 

60

Ники Минаж се появява на церемонията в ритуална червена роба, цвят на жертвоприношение и посвещение. Беше ли това свързано с кървавото жертвоприношение на Уитни?

60.1

Церемонията по връчване на наградите „Грами“ може и да започна със сърцераздирателна молитва за Уитни Хюстън, но за сметка на това приключи със завършена сатанинска черна литургия. От стъпването си на „червения килим“ до музикалното си изпълнение, Ники Минаж игра ролята на жена, обладана от демон на име „Роман Золански“ (виж повече за това във втория клип в тази тема – бел.Н.). Церемонията през 2012 г. явно беше избрана да „извади“ този демон от Ники и да го представи на света като новата й алтернативна личност. По време на миналогодишните награди „Грами“ Лейди Гага също представи нова персона за „Born This Way“: Гага с рога на челото.

 

В една музикална индустрия, пропита с контрол над съзнанието, алтернативните самоличности, които са напълно отделени от съответните артисти, се превърнаха в норма. Както е описано в статията „Програмиране „Монарх“ – история, техники и приложения“, целта на програмирането е създаване на нови самоличности у дадена жертва на тази форма на контрол над съзнанието, чрез използване на жестоки травми и ужасяващи ритуали. Създадените личности са напълно програмируеми от страна на програматорите им и могат дори да говорят с различен акцент, както в случая с алтернативната персона на Минаж. Припевът на песента й „Roman Holiday“ (което на английски се явява игра на думи – „Roman“ е както името на под-личността на Минаж, така и означава „римски“, което предвид факта, че през цялото време говорим за римско-египетски ритуал придобива друго значение, на фона на нейното изпълнение на Супербоул, което също бе претрупано с римски мотиви – бел. Н.) изглежда се отнася за процеса на контрол над съзнанието:

 

Вземи си лекарството, Роман

Вземи си кратка ваканция, Роман

Ще се чувстваш добре

Трябва да си знаеш мястото, Роман

Някои промени в облеклото и мозъка ти

Вземи си малка почивка, малка почивка

От мълчанието си

Толкова много можеш да вземеш, да вземеш

Знам колко силно се нуждаеш от почивка

Робите под контрол биват тъпкани с медикаменти, а дрехите им (външният им стил) и съзнанието им – „променени“ от хендлърите. Това се постига чрез насилствено отделяне на жертвата от реалността посредством дълбоки травми и болка: „Има граница на това, което можеш да поемеш“ преди умът да се отдели от реалността или да отиде на „почивка“.

Алтернативната личност на Минаж се нарича Роман Золански. Той има свой странен акцент и очевидно е продукт на демонични ритуали. Името на тази персона е вдъхновено от филмовия режисьор Роман Полански, който режисира „Rosemary’s Baby – един филм за раждането на Антихриста. Полански е дори по-известен за това, че е бил обвиняван за изнасилване с помощта на наркотици, перверзии, содомия, разврат и похотливи действия с дете под 14 години и предоставяне на контролирана субстанция на малолетен през 1977 г. Странен избор на вдъхновение. Въпреки това, Полански е важен елемент в историята на окултната увеселителна индустрия, така че тази „почит“ от страна на една пионка на индустрията, каквато е Минаж, не е изненадваща.

Реалното програмиране „Монарх“ се осъществява с използване на сатанински образи с цел да се обърка и травматизира жертвата. В случая с изпълнението на Минаж, нейната алтернативна личност беше извадена на показ чрез една сатанинска черна литургия, която по своята същност е подигравка и оскверняване на обичайната християнска литургия.

61

Минаж започва изпълнението си завързана в нещо, приличащо на католическа църква. Силата, която я обладава, обаче, изглежда е твърде силна, за да й бъде устоено и когато прозорците на черквата избухват, тя бива освободена. Тогава Минаж слиза в една полудяла църква, пълна със стриптизьори, отъркващи се в млади свещеници, които се опитват да се молят на Бог (беше ли това наистина необходимо?).

След това, докато припевът се превръща в подигравка на класическия християнски химн „Come AllYe Faithful“ („Елате всички вярващи“), влиза актьор, облечен като папата и кара Минаж да левитира.

62

Християнската литургия се превърна в огнен черномагьоснически ритуал, който светът видя

Накратко, изпълнението на Минаж представи на света нова алтернатива личност, която ще рапира в следващия й албум. Изпълнението й доказа, че Роман Золански не е нищо друго освен демон, който е създаден в Минаж и изваден от нея чрез ритуална черна литургия. Ако изпълнението само по себе си бе достатъчно, за да разтревожи някои зрители, когато бъде поставено в контекста на смъртта на Уитни Хюстън, починала около 24 часа по-рано (една певица, която никога не е криела християнската си вяра), всичко това придобива много по-обезпокоителни размери. Древните магьосници черпели сила от кървави жертвоприношения, за да провеждат черните си ритуали. В момент, когато смъртта на Уитни бе прясна в мислите на хората, черната литургия, гордо представена по време на наградите „Грами“ за 2012 г., имаше още по-голямо въздействие върху зрителите по целия свят.

В заключение

Тази статия представи голям брой факти и символи, които водят до заключението, че смъртта на Уитни Хюстън може би е била кърваво жертвоприношение, както и че тазгодишната церемония по връчване на наградите „Грами“ съдържаше окултни ритуални елементи. Дори ако всички тези събития не са били планирани предварително от хендлърите на индустрията, те допринасят за изясняване на обезпокоителния образ на музикалната индустрия.

Докато животът на Уитни Хюстън си отиваше при странни обстоятелства и тя бе описвана в медиите като безнадеждно пристрастена наркоманка, ново поколение одобрени от илюминати артисти бяха поставени в светлината на прожекторите. Те с готовност участваха в окултният ритуал, каквато бе церемонията за наградите „Грами“ и изиграха ролята си в трагикомедията на музикалната индустрия, дори ако това означаваше да изгубят своята същност и душа. Какво се случва на тези, които не се подчиняват на системата или въстават срещу нея? Те изчезват от светлината на прожекторите, а понякога и от лицето на земята при далеч не достойни обстоятелства. Защото, както казва мантрата на наградите „Грами“: елитът се грижи за своите. И за никой друг.

Вашият коментар